Blog

Google Shopping: Automatische Feeds Aangekondigd

Google is constant bezig om haar diensten te verbeteren, zo ook Shopping. Een van de laatste grote toegevoegde features was Smart Shopping, een campagnetype die ervoor zorgt dat Google haar algoritme laat ‘beheren’, gebaseerd op jouw data. Met de komst van Smart Shopping was het slechts een kwestie van tijd dat Google ook geautomatiseerde feeds zou gaan aanbieden.    Hoe werkt geautomatiseerde feeds? Om te kunnen adverteren in Google Shopping, moet je in Merchant Center producten uploaden. Dit kan op…

0
Read More

Google Ads Test Nieuwe Lead Formulier Extensie

Google test met een nieuwe extensie in de vorm van een lead formulier om informatie vast te leggen. Het is in beta die slechts voor ‘enkele’ adverteerders beschikbaar is. Daarnaast meldt Google ook dat sommige gevoelige verticals niet de lead form ter beschikking zullen krijgen. Voor zover wij hebben kunnen zien is sporadisch beschikbaar in Nederland beschikbaar.

0
Read More

Search Advertising Dienstverlening: Goedkoop en Snel hoeft Niet Slecht te Zijn

Er zijn in Nederland honderden SEA bureaus en ZZP’ers werkzaam. Dit maakt de markt zelf aardig competitief, maar ook voor adverteerders is het lastig om het juiste SEA bureau te kiezen die het beste bij hen passen. Onderstaand laat eigenlijk in één oogopslag zien welke opties een adverteerder heeft, en welke opties SEA bureaus hebben qua waardestrategie en waarde propositie.

0
Read More