Blog

Achteraf Betalen (By Now Pay Later) Verschuift Koopkracht van Jouw Doelgroep

Black Friday zag voor veel klanten een groei ten opzichte van vorig jaar. Bij doorvragen bleek dat vooral de Achteraf Betalen opties een enorme procentuele stijging zag. Dit klinkt goed voor de korte termijn omzet. Echter moeten we niet vergeten dat dit slechts een verschuiving is van de koopkracht van jouw doelgroep. Het geld wat ze nu eigenlijk niet hadden, kopen ze door Achteraf Betalen, maar dat betekent dat die mindering in koopkracht later weer minder/afwezig zal zijn. Het is…

0
Read More

Wist je Dat Langere Retour Periodes Bijdragen aan Minder Retouren?

Retouren, voor menigeen ecommerce bedrijf een belangrijk aspect voor haar dienstverlening en hoe men zich presenteert, maar ook een mogelijk significante kostenpost die natuurlijk zo laag mogelijk gehouden moet worden. Wist je dat onderzoek uitwijst dat hoe langer de retour periode (bijvoorbeeld geen 14 dagen maar 30 dagen), een positief effect heeft op het aantal retouren? Dit klinkt misschien als het omgekeerde wat je zou verwachten, juist meer retouren, maar het tegendeel is juist. Daarom zijn er ook bedrijven die…

0
Read More

3 Redenen Waarom Wij Dé Google Ads & Shopping Partner Zijn voor het MKB

Door de jaren heen hebben wij haarfijn kunnen leren wat MKB bedrijven belangrijk vinden, waar ze aan hechten en wat ze nodig hebben. Dit past perfect met onszelf en onze positionering en structuur van GoogleShoppingSpecialist, hoe wij erin staan, welke waarden we willen uitdragen enzovoorts. In dit artikel lees je 3 redenen met vaak gemaakte observaties van nieuwe klanten, en wat klanten waarderen in onze samenwerking.

0
Read More

Waarom Jij Niet Zonder Feedmanager Kan

Het merendeel van de e-commerceplatforms produceert automatisch een datafeed, die van nut is voor verscheidene feed-gebaseerde kanalen, waaronder Google Shopping en Beslist. Het is helaas een veelvoorkomende fout dat zowel bureaus als online retailers deze door het platform gegenereerde datafeeds onbewerkt en direct in het Google Merchant Center uploaden. Waarom zou je overwegen een feedmanager te gebruiken? Hier zijn enkele goede argumenten: Verbeterde Datakwaliteit Een datafeed die rechtstreeks door je e-commerceplatform wordt gegenereerd, bevat vaak alle producten zonder rekening te…

0
Read More

Hoe Je Kunt Knallen Met Google Ads Met Deze Drie Hulpmiddelen

Als ondernemer of marketing manager wil je het maximale uit je Google Ads campagnes halen. Gelukkig zijn er enkele krachtige tools en functionaliteiten beschikbaar waarmee je de prestaties van je advertenties aanzienlijk kunt verbeteren. In dit artikel bespreken we drie van deze hulpmiddelen en laten we zien hoe je ermee kunt excelleren in het behalen van betere Google Ads resultaten.

0
Read More

Serverside Tracking VS Third Party Tracking met Google Ads

Het adverteren op Google is een complexe onderneming. Het gaat niet alleen om het maken van aantrekkelijke advertenties en het selecteren van de juiste zoekwoorden, maar ook om het begrijpen van het gedrag van je websitebezoekers. Dit is waar tracking om de hoek komt kijken. Twee veelvoorkomende methoden om gegevens te verzamelen zijn serverside tracking en third party tracking. Laten we eens kijken naar wat deze methoden zijn en waarom ze van belang zijn voor adverteren op Google.

0
Read More

Het Belang van Product Highlights in Google Shopping Feeds

Wil je je Google Shopping-campagnes optimaliseren? Dan is het de moeite waard om te kijken naar een effectief, maar vaak onderbenut, feedkenmerken: het producthighlight-feedkenmerk. Maar wat is het producthighlight-feedkenmerk precies? Dit kenmerk stelt je in staat om de meest in het oog springende aspecten van je producten te benadrukken. Dit kan variëren van speciale aanbiedingen en productfuncties tot unieke eigenschappen die je producten onderscheiden van de concurrentie. Product Highlights: Een Aanvulling op Google Shopping In de wereld van e-commerce, waar…

0
Read More
CSS Certified Partner

Bigshopper Partner Logo

GoogleShoppingSpecialist.nl
4.7
Gebaseerd op 13 beoordelingen
powered by Google
Jochum SmidJochum Smid
10:31 10 Jul 23
Zeer tevreden over deze partij! Ze beheren en optimaliseren onze Google Advertenties en de productfeed. Omdat we supplementen verkopen, werden er regelmatig producten afgekeurd. Sinds we samenwerken met de "Google Shopping Specialist", hebben we hier geen last meer van. Ook zijn onze advertenties nog nooit zo winstgevend geweest als nu. Je betaalt bij deze partij wellicht iets meer dan bij andere partijen, maar het is de investering dubbel en dwars waard. Inmiddels hebben we samengewerkt met 5+ partijen, maar dit bedrijf is veruit het beste.
Morgane Van Den HeedeMorgane Van Den Heede
11:16 06 Jul 23
Outspot werkt ondertussen al meer dan een jaar samen met Gianluigi en Mark voor onze Google & Bing Ads. Ontzettend tevreden over de samenwerking. To the point advies, korte communicatielijnen, erg vlotte opvolging, zeer behulpzaam en altijd op zoek naar de beste oplossing. We ervaren een mooie groei op vlak van advertising dankzij dit duo.
Printer ABCPrinter ABC
12:24 22 Jun 23
Wij zijn erg tevreden over GoogleShoppingSpecialist, korte lijnen en een duidelijk verhaal!
Security PuntSecurity Punt
14:19 15 Dec 22
Fijn team om mee te werken! Ze denken graag met je mee en geven helder en duidelijke adviezen waar je wat mee kan.
Voyeur XVoyeur X
14:32 09 Aug 21
Het is super fijn om met deze heren samen te werken. Ik ben blij en tevreden met hun dienstverlening. Eerlijk advies, schakelen snel en de communicatie loopt goed. Ik zal ze zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen!
js_loader
Contact & adres

info@googleshoppingspecialist.nl

Timpweg 7
9731 AK Groningen

06 41 36 26 12