Blog

Korte titel | Nieuwe Feature Google Shopping

De lijst met beschikbare velden voor de feed is sinds kort weer een veld rijker. Het nieuwste veld is ‘Korte titel’, als aanvulling op de gewone titel in de feed welke een verplicht veld is per product Heel veel toelichting hoeven we niet te geven, want de naam geeft goed weer wat je met dit veld kan. Per product kun je ervoor kiezen om een korte titel mee te geven, naast de reguliere titel. Google geeft aan dat de korte…

0
Read More

Waarom wij geen Google Partner meer zijn

Afgelopen weken werd LinkedIn weer overspoeld met SEA bureaus en freelancers die hun Google Partner badge hebben gehaald, volgens de nieuwe richtlijnen van Google. Aan iedereen die de badge gehaald heeft, gefeliciteerd! Wij hebben ervoor gekozen om onze Google Partner status niet te verlengen, en we leggen je graag uit waarom. Sinds jaren heeft ons team zich beziggehouden om de certificeringen van Google te halen, en te voldoen aan de overige eisen. Het straalt toch iets professioneels uit als je…

0
Read More

Google Test met Bulletpoint Lijsten in Advertenties

Binnen advertenties kan een lijst met bulletpoints gebruikt worden om unieke verkoopargumenten, productfuncties of aanvullende CTA’s te laten zien. Hoe meer relevante informatie er in een advertentie geplaatst worden, hoe waarschijnlijker het is dat de advertentie de betrokkenheid zal stimuleren. Lijsten met bulletpoints kunnen helpen die informatie scanbaar te houden voor potentiële klanten.

0
Read More

Google Analytics inrichten voor Ecommerce: 3 Meest Gemaakte Fouten

Google Analytics is voor jou als online (ecommerce) ondernemer niet meer weg te denken. Je baseert er je volgende stappen op, en analyseert er je websiteverkeer mee. Een echte onmisbare bron voor je data, dus je zorgt dat je Google Analytics zo goed mogelijk is ingesteld. Toch? Fout 1: Ecommerce meting staat uit Echt waar, dit zien we vaker dan je zou denken. Zelfs bij ecommerce partijen die enkele tientallen miljoenen halen uit hun online activiteiten, hebben we gezien dat…

0
Read More

Waarom je Geen Bureau in moet Huren voor Google Ads

De websites van bureaus die jouw Google Ads kunnen verzorgen staan er vol mee, mooie verhalen over waarom je juist hun in moet huren. Maar nooit lees je waarom je geen bureau in zou moeten huren, op de site van een ‘bureau’ (zo noemen wij onszelf liever niet 😉 ) zelf. In dit artikel lees je waarom je geen bureau in zou moeten huren. En soms wel.  Waarom je GEEN bureau zou moeten inhuren  #1 : Communicatie De grootste oorzaak…

0
Read More

Google Ads Zoekterm Data deels Verwijderd op 1 Februari 2022

Google berichtte onlangs dat het zoekterm data van voor 1 september 2020 mogelijk gaat verwijderen indien het niet voldoet aan bepaalde criteria. Dit doet Google in verband met privacy. Onderstaande tweet wees adverteerders en bureaus er nogmaals op: A reminder — as part of our ongoing commitment to privacy, historical query data in your account that was collected prior to Sept. 1, 2020 and doesn’t meet the current thresholds for the search terms report will be removed on Feb. 1,…

0
Read More

Met Google Tag Manager (GTM) tot 70% Onjuiste Conversies Toekennen aan Acquisitie Kanaal

Goed en betrouwbaar inzicht in de cijfers is van belang om goed sturing te geven aan de marketing investeringen (in dit specifieke geval). Echter worden er in toenemende mate meer conversies toegekend aan het directe kanaal. Dit kan natuurlijk zeker komen door meer merkbekendheid, maar een andere reden is bijvoorbeeld door het gebruik van cookie blockers e.d. Door Google Tag Manager te gebruiken, kunnen de conversies toegekend worden aan de juiste acquisitie kanalen. Hierdoor kun je als ondernemer of marketing…

0
Read More
Partner programma
Voyeur X
Voyeur X
2021-08-09
Het is super fijn om met deze heren samen te werken. Ik ben blij en tevreden met hun dienstverlening. Eerlijk advies, schakelen snel en de communicatie loopt goed. Ik zal ze zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen!
Mio Amore
Mio Amore
2021-07-21
Er wordt snel geschakeld. Fijn bedrijf om mee samen te werken.
Angela K.
Angela K.
2021-06-07
Goed advies, topteam! Serieuze jongens die weten waar ze het over hebben. Superbehulpzaam en vriendelijk! Een aanrader!
Five Agency
Five Agency
2021-03-12
Mark en Gianluigi kijken geregeld met ons mee (paar extra ogen) naar onze klanten. Fijn om met zulke twee heren te werken. Veel kennis, goede communicatie en altijd eerlijk advies. Five-agency.nl
Lahara Trading
Lahara Trading
2020-11-25
Fantastisch geholpen. Er werd direct werk gemaakt van de problemen waar ik mee kampte binnen Google Shopping en de achterliggende techniek. Zeer deskundig en een laagdrempelige benadering.
Hayley Glover
Hayley Glover
2020-11-22
Mark has been fantastic. I reached out to Mark via LinkedIn for his advice as I was having some issues with Google Shopping feeds and he was very quick to respond, very knowledgeable and ultimately helped me solve the issues i was seeing. I was very impressed with Mark's willingness to help me out, I am not a client of Mark's but even so he went the extra mile to help solve the issues. Thanks so much Mark! Hayley
Geert Groot
Geert Groot
2020-10-02
Duidelijk en eerlijk advies. Helder in de communicatie en een aanrader als je vragen hebt op het gebied van Google Shopping campagnes.
Olaf Haring
Olaf Haring
2020-04-30
Eerlijk bedrijf zijn zeer correct, bedreven en behulpzaam. Geen gladde praatjes maar 'gewoon' goed. 5/5 sterren 🌟
Contact & adres

info@googleshoppingspecialist.nl

Friesestraatweg 213 A-D
9743AD Groningen

06 41 36 26 12