Blog

Welk Ecommerce CMS is het Beste? Deze Zijn het Niet! | Ons Advies

Klant: Online retailer Doelgroep: B2B Probleem: Groei van omzet stokt, ondernemer wilde weten waar het aan kon liggen om het pijnpunt aan te pakken en de volgende slag te kunnen maken. Case: Een veelvoorkomende case (stagnerende omzetgroei). Allereerst hebben we een overview gecreëerd van de staat van de marketing Ps, propositie en bedrijfsmodel om de context helder te hebben. Na een uitgebreid gesprek en analyse van de diverse data kwamen we erachter dat de ondernemer een boekhoudpakket als CMS gebruikt…

0
Read More

Mediamarkt Stelt Platform Open Voor Andere anbieders

De elektronicagigant Mediamarkt gaat ruimte op haar website beschikbaar stellen aan externe aanbieders. Het bedrijf gaat hiermee de formule van onder andere Amazon en Bol.com achterna. Een van de topmannen van Mediamarkt Benelux heeft dit bekendgemaakt in een interview. De elektronicagigant wil hiermee meer aanbod tonen op het site richting de consument. Hiermee kan Mediamarkt een breder assortiment bieden zonder dit zelf op voorraad te hebben, een formule die inmiddels breder ingezet wordt door diverse platformen. Shariar Khalili, topman va…

0
Read More

Waarde Strategie: Met Welke Waarde Creëer je Onderscheid in de Markt

In ons vorige artikel hebben we gesproken over de waardeketen van Porter, een handig model om de diverse (primaire en secundaire) activiteiten in kaart te brengen een daarop een strategie los te laten, of juist om de problemen te vinden waarom de omzet en/of winst achterblijven of niet altijd even kosten-efficiënt gebeuren. In dit artikel wijden we aandacht aan een veelgebruikt model wat direct keuzemogelijkheden in kaart brengen hoe een bedrijf (onderscheidend) neergezet kan worden in de markt en hoe…

0
Read More

Winstmarge: In Kaart Gebracht vanuit Waardeketen Invalshoek

De waardeketen van Porter brengt vanuit haar invalshoek inzicht in primaire en secundaire activiteiten –die waarde toevoegen- die uiteindelijk resulteren in een winstmarge. Het model wordt vaak gebruikt om concurrentievoordeel bij een organisatie te onderzoeken. Hoe wij het zelf ook gebruiken is om bepaalde oorzaken en frictie te vinden wanneer er wel omzet en winst wordt gegenereerd, maar nog niet effectief (genoeg).

0
Read More

Waarom een Heldere Waarde Propositie en Positionering van Groot Belang Zijn

Door de jaren heen hebben we gemerkt dat een heldere (en sterke) waarde propositie en positionering van groot belang zijn. Nu zul je wellicht denken: “Nogal wiedes,” maar zo evident is het niet in onze ervaring met klanten, maar ook eigen ervaring. Het is van groot belang omdat de klant centraal wordt genomen en het bedrijf vanuit de klant spreekt en de markt benadert.

0
Read More

Google Rolt Nieuw Search Console Design Uit

Google heeft een nieuwe design voor Google Search Console uitgerold om de toegankelijkheid en gebruikerservaring te verbeteren. Als je inlogt op het Google Search Console-account op google.com/search-console , is het nieuwe design te bekijken. De Search Console tool is er waardevol voor SEO doeleinden, maar ook de wisselwerking tussen SEO en SEA, waar op zeer competitieve woorden SEA in te zetten is zodat de adverteerder op bepaalde intenties toch zichtbaarheid verwerft.

0
Read More
Partner programma
Voyeur X
Voyeur X
2021-08-09
Het is super fijn om met deze heren samen te werken. Ik ben blij en tevreden met hun dienstverlening. Eerlijk advies, schakelen snel en de communicatie loopt goed. Ik zal ze zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen!
Mio Amore
Mio Amore
2021-07-21
Er wordt snel geschakeld. Fijn bedrijf om mee samen te werken.
Angela K.
Angela K.
2021-06-07
Goed advies, topteam! Serieuze jongens die weten waar ze het over hebben. Superbehulpzaam en vriendelijk! Een aanrader!
Five Agency
Five Agency
2021-03-12
Mark en Gianluigi kijken geregeld met ons mee (paar extra ogen) naar onze klanten. Fijn om met zulke twee heren te werken. Veel kennis, goede communicatie en altijd eerlijk advies. Five-agency.nl
Lahara Trading
Lahara Trading
2020-11-25
Fantastisch geholpen. Er werd direct werk gemaakt van de problemen waar ik mee kampte binnen Google Shopping en de achterliggende techniek. Zeer deskundig en een laagdrempelige benadering.
Hayley Glover
Hayley Glover
2020-11-22
Mark has been fantastic. I reached out to Mark via LinkedIn for his advice as I was having some issues with Google Shopping feeds and he was very quick to respond, very knowledgeable and ultimately helped me solve the issues i was seeing. I was very impressed with Mark's willingness to help me out, I am not a client of Mark's but even so he went the extra mile to help solve the issues. Thanks so much Mark! Hayley
Geert Groot
Geert Groot
2020-10-02
Duidelijk en eerlijk advies. Helder in de communicatie en een aanrader als je vragen hebt op het gebied van Google Shopping campagnes.
Olaf Haring
Olaf Haring
2020-04-30
Eerlijk bedrijf zijn zeer correct, bedreven en behulpzaam. Geen gladde praatjes maar 'gewoon' goed. 5/5 sterren 🌟
Contact & adres

info@googleshoppingspecialist.nl

Friesestraatweg 213 A-D
9743AD Groningen

06 41 36 26 12