Er zijn in Nederland honderden SEA bureaus en ZZP’ers werkzaam. Dit maakt de markt zelf aardig competitief, maar ook voor adverteerders is het lastig om het juiste SEA bureau te kiezen die het beste bij hen passen. Onderstaand laat eigenlijk in één oogopslag zien welke opties een adverteerder heeft, en welke opties SEA bureaus hebben qua waardestrategie en waarde propositie.

Goed Goedkoop Snel Google Ads Dienstverlening

Foto: Profitfirst.nl

Adverteerders kunnen kiezen voor Prijs, Kwaliteit of Snelheid.
Goed (kwaliteit) & goedkoop (prijs) -> wanneer dit de voorkeur geniet is het effect dat de dienstverlening traag kan zijn.
Goed (kwaliteit) & snel -> wanneer dit de voorkeur geniet is het effect dat de dienstverlening tegen een hoge prijs afgenomen moet worden.
Goedkoop (prijs) & snel -> wanneer dit de voorkeur geniet is het effect dat de dienstverlening van slechte kwaliteit is. Op deze laatste komen we later nog terug, relatief hoeft het namelijk niet zo te zijn.

GoogleShoppingSpecialist kiest in de basis voor Kwaliteit in combinatie met Snelheid waar zo mogelijk. Dit vinden wij noodzakelijk omdat Google Shopping en Ads een realtime platform is en er substantiële bedragen in omgaan. Ook is de zoekmachine voor veel adverteerders één van de primaire verkeer & omzet kanalen. Denk ook aan feed problemen, deze horen snel en kundig gefixt te worden.

Qua waardestrategie kiezen we voor Klantintimiteit. Snelle communicatie die eerlijk en realistisch is met daarbij een dosis data inzicht en marketing advies.

Goedkoop en snel hoeft niet slecht te zijn

Wij hebben 15 jaar algehele Google Ads ervaring, door onze vele ervaring weten we aan welke knoppen we moeten draaien of wat we moeten onderzoeken om de oorzaak te vinden en hoe we het kunnen oplossen.

Ervaring wordt mooi verwoord in het volgende verhaal:
A giant ship engine failed. The ship’s owners tried one expert after another, but none of them could figure but how to fix the engine. Then they brought in an old man who had been fixing ships since he was a young. He carried a large bag of tools with him, and when he arrived, he immediately went to work. He inspected the engine very carefully, top to bottom.

Two of the ship’s owners were there, watching this man, hoping he would know what to do. After looking things over, the old man reached into his bag and pulled out a small hammer. He gently tapped something. Instantly, the engine lurched into life. He carefully put his hammer away. The engine was fixed!

A week later, the owners received a bill from the old man for ten thousand dollars.
“What?!” the owners exclaimed. “He hardly did anything!”
So they wrote the old man a note saying, “Please send us an itemized bill.

The man sent a bill that read:
Tapping with a hammer………………….. $ 2.00
Knowing where to tap…………………….. $ 9,998.00
Effort is important, but knowing where to make an effort makes all the difference!

Binnenkort beginnen we met het aanbieden van een kwalitatieve goedkope & snelle Google Ads dienst. Deze komt zonder onze gebruikelijke hoeveelheid communicatie, data inzichten en strategie advies, echter bieden we wel onze topkwaliteit Google Shopping & Ads campagne management en optimalisaties.
Zo kunnen ook kleine(re) adverteerders met ons samenwerken op het gebied van Google Shopping & Ads.

Wil jij…

  • Door Google Ads specialisten geholpen worden?
  • In de basis kwaliteit campagne management hebben?
  • Een goede prijs betalen voor ‘kale’ samenwerking?

Neem dan contact met ons op