Waarom Q1 het Moment is om Jouw Google Shopping & Ads te Laten DubbelcheckenVoor veel retailers is het begin van het jaar na al het feestdagen geweld een rustige periode waar alles gewoon op een lager pitje (door)loopt. Wij grijpen Q1 aan om het gehele vorige jaar te doorlopen en te analyseren, van seizoensinvloeden tot jaar-op-jaar ontwikkelingen, van Google Ads en Shopping trends tot inzichten die het nieuwe jaar kunnen helpen met het effectief inzetten van advertentie budget.

Wij kunnen dit ook voor jou doen in een project samenwerking. Tijdens de intake vertel jij over de propositie, shop, uitdagingen en doelen. Op basis daarvan lichten wij de Google campagnes door, checken we het Merchant Center en analyseren we in Analytics of een ander platform de rol van Google Ads ten opzichte van andere marketing kanalen.

Op basis hiervan doen wij jou op zowel Google Ads vlak als op marketing-breed vak suggesties en aanbevelingen om de ‘gap’ tussen huidige resultaten en doelen kleiner te maken.

Marketing-breed inzicht is net zo belangrijk als Google Ads inzicht omdat adverteren en diens resultaat afhankelijk is van de gehele marketing mix en business model. Met onze 27 jaar ecommerce- en business-ervaring helpen wij je effectief en snel.

Interesse om in januari jouw Google Shopping & Ads te laten dubbelchecken? Neem dan nu gelijk contact op. We hebben beperkt ruimte!