Dynamic Pricing

Dynamic pricing, het dynamisch aanpassen van prijzen op basis van parameters zoals vraag en aanbod, piek, klantgedrag enzovoorts om zo de omzet te maximaliseren, is een toepassing die steeds vaker voorkomt binnen de retail branche. Binnen de prijstransparante Google Shopping omgeving is prijs één van de belangrijkste factoren die de hoeveelheid zichtbaarheid, verkeer en omzet beïnvloeden.

Waar ons Online Prijs Monitoring product inzicht verschaft wat vervolgens relatief statisch toegepast kan worden op het productassortiment en beleid, helpt ons Dynamic Pricing product u met het daadwerkelijke dynamische prijzen van uw producten.

Om te bepalen of dynamic pricing interessant is voor uw organisatie en doelstellingen gaan we met u een onderzoekstraject in. Indien blijkt dat het relevant is, zullen we samen met u de juiste tooling voor uw organisatie operating model selecteren om zo optimaal mogelijk van dynamic pricing te profiteren, en dus om de maximale omzet uit Google Shopping te genereren.

Benieuwd of het uw rendement kan vergroten? Neem contact met ons op!
Vrijblijvend informatie aanvragen

Laat hier uw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.













X
Informatie Aanvragen