Wil jij betere resultaten met Shopping? Op basis van jouw wensen, (financiële en tijds)haalbaarheid zoeken wij samen naar de beste oplossing.
Je kunt kiezen uit grofweg twee soorten samenwerkingen met ons: uitbesteden versus in-house
Uitbesteden
Heb je de kennis niet in huis of heb je de tijd niet om rustig en gericht te kijken naar Google Shopping?
Dan is het uitbesteden van Google Shopping een optie. In een samenwerkingstraject waarbij je Google Shopping (en/of feed-based marketing) uitbesteedt nemen wij Google Shopping creatie, beheer en optimalisatie uit handen. Dit bespaart jou tijd wat je kunt stoppen in facetten van de organisatie waar je beter in bent.
In-house
Heb je de kennis wel in huis en ook genoeg tijd om aandacht te geven aan de Google Shopping campagnes, maar wil je de kennis updaten of een extra paar ogen die met je meekijken en feedback geven?
Dan is Google Shopping advies of een training een optie om aan de behoefte te voldoen. Jij blijft volledig de touwtjes in handen houden en met de samenwerking wordt de kennis bijgeschaafd.
Wat zou een beter Shopping resultaat betekenen voor jouw organisatie?