Blog

Wat is de Beste Google Shopping Campagne Structuur?

We hebben reeds een ebook uitgebracht omtrent Google Shopping campagne structuren. In het ebook wordt er gerefereerd naar de bepaling van de beste structuur op basis van data. Een belangrijk type data dat veel inzicht kan verschaffen in het creëren van een data-gedreven campagne structuur is klantgedrag, of met andere woorden: de zoektermen.

0
Read More

Google Ads’ Tekst Advertenties: Drie Titels & Twee Beschrijvingen

In de update van 9 Augustus bericht Google omtrent haar ‘responsive search’ ontwikkelingen. Daarin wordt ook aangegeven dat de huidige tekst advertenties van deze voordelen gebruik kan maken doordat Google het mogelijk zal maken om een derde titel en een tweede beschrijving toe te voegen. Daarbij zullen de beschrijvingen maximaal 90 karakters lang zijn.

0
Read More

Acquisitie: Helft van Omzet Komt van Klanten die Sporadisch Kopen

Natuurlijk hangt de conclusie van de titel af van het soort business waarin het bedrijf zit, echter strookt het wel met ‘de klant is zo loyaal als de laatste aankoop.’ Dit geldt te meer voor niche ecommerce webshops die producten aanbieden die geen/weinig retentie kennen. Voor dit, en andere, segmenten is acquisitie nog belangrijker.

0
Read More

Laat Google Shopping Instellen: Wel de Lusten, Niet de Lasten

Wilt u bureau- en/of Shopping-tool kosten minimaal houden, of beheert u Google Shopping intern, maar wil de organisatie wel een kwalitatief en goed Shopping fundament? Dan hebben wij de oplossing hiervoor. Op basis van uw informatie, wensen en randvoorwaarden, bouwen wij de Shopping structuur met alle juiste instellingen, en overhandigen vervolgens het beheer aan de organisatie of reeds ingehuurde partij. Natuurlijk geven wij uitleg omtrent de gecreëerde structuur zodat u er direct mee aan de slag kan.

0
Read More

Adverteren Met Varianten Op Google Shopping: item_group_id

Veel retailers staan voor een moeilijke keuze: Adverteer ik met elke variant (een kleur of maat bijvoorbeeld) van een product of niet? Adverteren met elke variant wordt soms gezien als té specifiek, want wat als een gebruiker van Shopping het product wel interessant vindt maar de kleur niet? In dit artikel gaan we dieper in op het label ‘item_group_id) adverteren per variant en de voordelen ervan.

0
Read More
Accreditaties

Social Media
Meld u nu aan voor de nieuwsbrief

Privacy Voorkeuren

Account opheffen?

Jouw account wordt opgeheven en alle data permanent verwijderd. Weet je het zeker?

Vrijblijvend informatie aanvragen

Laat hier uw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.













X
Informatie Aanvragen