Blog

Klik & Product Prijselasticiteit Google Shopping: Kans of Bedreiging?

Bij prijselasticiteit wordt gekeken naar de relatieve verandering in prijs en vraag. Binnen Shopping zijn er twee prijzen die effect hebben op de totale omzet en ROAS. De eerste prijs is de verkoopprijs, en de tweede prijs is de klikprijs (CPC). Wat is de impact van deze twee prijzen op Google Shopping en is het een kans of bedreiging?

0
Read More

3 Meest voorkomende Fouten in Google Merchant Center (met Oplossing)

Voor Shopping adverteerders is het Merchant Center geen onbekend terrein. Toch zien we dat het Google Merchant Center de aandacht krijgt die het nodig heeft. Merchant Center is de tool van Google waar de feed wordt geüpload en/of gekoppeld, en tegelijkertijd een rapportagesysteem waar de foutmeldingen met betrekking tot Google Shopping gemeld worden.

0
Read More

Google Lanceert Cost-Per-Sale Shopping en Meer

Om de concurrentiepositie tegen Amazon in de Verenigde Staten te versterken, komt Google met nieuwe features om het adverteren voor retailers op Shopping aantrekkelijker te maken. Google heeft aan diverse verbeterpunten gewerkt zodat Shopping als afzetkanaal interessanter wordt voor retailers en meer in lijn is met de mogelijkheden die concurrent Amazon biedt.

0
Read More

Afbeeldingen in Google Shopping – 5 Optimalisatie Tips

We hoeven u niet te vertellen wat het belang is van afbeeldingen voor e-commerce, laat staan voor Google Shopping. Wist u dat 60% van de ruimte op e-commerce websites bestaat uit afbeeldingen? Daarnaast is uit een enquête gebleken dat 55% van de kopers afziet van aankoop wanneer er geen of te weinig afbeeldingen aanwezig zijn. 

0
Read More
Vrijblijvend informatie aanvragen

Laat hier uw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.













X
Informatie Aanvragen