Deadline Accepteren Van Microsoft Consent Modus op 5 Mei 2025
Microsoft Advertising (Bing Ads) heeft afgelopen week een e-mail rondgestuurd waarin adverteerders worden geïnformeerd dat er een deadline is op de UET-toestemmingsnaleving in de EER, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland.
Adverteerders moeten zorgen voor de juiste toestemming van de gebruiker voor tracking, anders lopen adverteerders het risico retargeting en conversiemeting te verliezen.
Conversiemeting verliezen is een “interessant” middel, dat retargeting niet zou werken, is logisch.
De volledige handhaving start op 5 mei 2025.
Ook deze datum is vrij dicht op waar we nu zitten, dus mocht je veel investeren in Bing Ads en nog niet alles op orde hebben, voor 5 mei!

Gratis adviesgesprek
Gianluigi en Mark helpen meerdere ondernemers met hun online groei.
Gratis adviesgesprekGerelateerde blogs
Bing Ads: Efficiënter Beheer van Shopping Campagnes met Nieuwe Feedopties & Meer Updates – April 2025
Microsoft Advertising introduceert veel nieuwe functies. Lees hieronder een overzicht. Testfeed en Primaire Feed De twee nieuwe functies zijn de Testfeed en de Primaire Feed. Testfeed: Met deze…
Precies een jaar geleden werd performance Max binnen Bing Ads gelanceerd. Zoals vaker met Bing Ads leek en is het nog steeds een vrij exacte kopie van wat er in…
Google Ads vs. Bing Ads: Wat Is de Beste Keuze voor Jouw Bedrijf?
Bron: Linkedin – Neil Ginger Deze vraag krijgen we soms gesteld door klanten en prospects. Het antwoord daarop is, zoals verwacht, afhankelijk van allerlei factoren. In dit artikel zullen we…