Google Merchant Center: Toevoegen van Social Media Profiel nu Mogelijk in VS
Optimaliseer jouw zichtbaarheid van het merk op Google en versterk de binding met jouw doelgroep door social media profielen in het Merchant Center toe te voegen en te delen. Jouw social media informatie kan worden weergegeven in het kennispaneel en zoekresultaten op Google, waardoor je een breder publiek kan bereiken.
Je hebt de mogelijkheid om maximaal 4 social media profielen gelijktijdig toe te voegen.
Hoe meer informatie gedeeld wordt, hoe legitiemer het merk wordt in de ogen van de doelgroep. Wanneer deze mogelijkheid naar Europa komt, is nog niet aangekondigd.

Gratis adviesgesprek
Gianluigi en Mark helpen meerdere ondernemers met hun online groei.
Gratis adviesgesprekGerelateerde blogs
Bron: Pexels Google introduceert in Merchant Center Next een optie voor automatisch bijwerken van verzendinformatie. Google kan door deze functie in te schakelen op basis van jouw verzendhistorie zelf schattingen…
Bron: Pexels Google heeft een nieuwe manier geïntroduceerd om nieuwe klanten binnen te halen via Shopping-advertenties. Met de zogenoemde ‘1st order promotions’ (ook wel New Customer Promotions) genaamd, kunnen adverteerders…
Google Merchant Center Opgeschort: De Meest Voorkomende Redenen en Hoe Nu Verder? Als adverteerder zijnde hoeven we je niet uit te leggen wat Google Merchant Center is. Het is de…