Google Shopping Niet Uitbesteden, maar Wel Tips?
Soms wil je als ondernemer of marketing manager de online acquisitie (middels Google Ads en Shopping) zelf doen. Daar zijn tal van redenen voor. Maar wist je dat voor het gros van de online retailers, het Google Shopping kanaal de grootste omzet generator is?
Het is daarom belangrijk om een extra paar ogen te hebben, vanuit het domein, die je periodiek ondersteunt terwijl je zelf het operationele werk verricht.
Omdat we deze vraag steeds vaker kregen, hebben we hier een nieuwe Google Shopping dienst voor ontwikkeld: Periodieke Optimalisatietips.
Het is een samenwerkingsvorm die tussen het zelf doen zit en het volledig uitbesteden zit.
Afhankelijk van het medium naar keuze, bellen of mailen wij optimalisatie tips, nadat we een analyse hebben gedaan over de vorige periode. Het voordeel van de bel afspraak is natuurlijk dat er het één en ander beter besproken kan worden.
Hier komt ook de wisselwerking tussen marktkennis en Google Shopping kennis het best tot zijn recht.
Deze samenwerkingsvorm is geen vervanging voor onze advies dienstverlening. Deze samenwerkingsvorm is erop gericht om periodiek onze kennis en ervaring te delen, gericht op jouw account en resultaten.

Gratis adviesgesprek
Gianluigi en Mark helpen meerdere ondernemers met hun online groei.
Gratis adviesgesprekGerelateerde blogs
Google heeft een nieuwe tag template geïntroduceerd in Google Tag Manager specifiek voor verbeterde conversiemeting: de “Google Ads User-provided Data Event” tag. Deze tag maakt de implementatie van Enhanced Conversions…
Google Merchant Center Opgeschort: De Meest Voorkomende Redenen en Hoe Nu Verder? Als adverteerder zijnde hoeven we je niet uit te leggen wat Google Merchant Center is. Het is de…
Het hebben van een groot productaanbod biedt veel kansen qua omzet, afzet, marktaandeel etc, maar hoe beheer je duizenden SKU’s zonder dat jouw advertentiebudget verloren gaat aan inefficiënte campagnes? Uitdagingen…