Google Shopping Toont Prijs “at Checkout”

Googleshoppingspecialist Google Shopping nieuws Leestijd: 1 min

Er is een beta(?) gaande waarbij Google binnen haar Shopping resultaten de prijs bij checkout toont. Deze aanpassing vergroot de prijs transparantie en zorgt ervoor dat bezoekers geen onverwachte prijsverwachtingen hoeft te verwachten. 

Dit geldt voor zowel de betaalde advertenties als voor organische resultaten.

Dit neemt wel met zich mee dat adverteerderse die de prijzen bij het afrekenen wijzigen, het risico lopen om te worden geschorst door Google. 

Wij zijn wel benieuwd hoe ze de prijzen bij checkout reeds in de zoekresultaten kunnen tonen, tenzij wij het verkeerd interpreteren. Denk aan de verzendkosten en eventuele andere kosten die op basis van IP adres (geografie) reeds doorberekend kan worden? Of gaat het hier sec om de productprijs bij checkout? Zoja, wat is dan precies het verschil met nu?

 

Bron: SearchEngineLand

Toch liever uitbesteden?

Gratis adviesgesprek

Gianluigi en Mark helpen meerdere ondernemers met hun online groei.

Gratis adviesgesprek

Gerelateerde blogs

Haal het maximale uit jouw Google Ads-campagnes.

Plan een vrijblijvend adviesgesprek en ontdek hoe wij jouw online succes kunnen vergroten.
Bekijk wat wij voor jou kunnen doen Of plan hier een afspraak in onze agenda
Top