Google Test met het Weergeven van Productkleur Opties in Organische Winkelresultaten
Brian Freiesleben zijn screenshots laat zien dat Google aan het testen is met het tonen van de opties in kleuren van aangeboden producten. Zie de screenshots hieronder: Zoals zijn advies ook al luidt, vul de gegevens zo goed mogelijk aan in de datafeed (en dus Merchant Center) zodat ook jouw producten hier op een gegeven moment van kunnen profiteren qua CTR en mogelijke uplift in conversies.

Gratis adviesgesprek
Gianluigi en Mark helpen meerdere ondernemers met hun online groei.
Gratis adviesgesprekGerelateerde blogs
Google heeft een nieuwe tag template geïntroduceerd in Google Tag Manager specifiek voor verbeterde conversiemeting: de “Google Ads User-provided Data Event” tag. Deze tag maakt de implementatie van Enhanced Conversions…
Google Merchant Center Opgeschort: De Meest Voorkomende Redenen en Hoe Nu Verder? Als adverteerder zijnde hoeven we je niet uit te leggen wat Google Merchant Center is. Het is de…
Het hebben van een groot productaanbod biedt veel kansen qua omzet, afzet, marktaandeel etc, maar hoe beheer je duizenden SKU’s zonder dat jouw advertentiebudget verloren gaat aan inefficiënte campagnes? Uitdagingen…