Google heeft een nieuwe tag template geïntroduceerd in Google Tag Manager specifiek voor verbeterde conversiemeting: de “Google Ads User-provided Data Event” tag. Deze tag maakt de implementatie van Enhanced Conversions…
Hoe wij bedrijven helpen groeien met Google Shopping
Ontdek hoe onze op maat gemaakte oplossingen bedrijven in verschillende sectoren hebben geholpen om het maximale uit hun Google Shopping-campagnes te halen. Bekijk enkele van onze meest succesvolle cases en zie wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen
Lagere kosten en minder verspilling met voorraadvoorspelling
OtriumVoor mode-retailer Otrium hebben we een oplossing ontwikkeld om verspilde advertentiekosten te voorkomen door producten zonder voorraad te filteren. We koppelden hun systemen met een custom feed en online spreadsheets, geïntegreerd met een Nederlandse feedmanager. Deze aanpak zorgde ervoor dat 12% van de producten preventief werd uitgesloten uit advertenties, wat leidde tot lagere kosten en een verbeterde gebruikerservaring.
Groei van 1800% in omzet voor Good For You
Good For YouVoor Good For You hebben we door nauwe samenwerking en gebruik van de inhoudelijke expertise van de klant een enorme groei van 1800% gerealiseerd. Met een zorgvuldig ontworpen campagne- en advertentiegroepstructuur, gericht op de juiste producten, konden we maximale resultaten behalen in Google Shopping.
Zelf aan de slag?
Bekijk onze blog boordevol gratis tips.
Wat Zijn de Drie Voordelen van POAS voor Google Ads?
POAS is een interessante upgrade en verfijning binnen een SEA strategie. In eerdere blogs hebben we hier reeds over geschreven. In dit blog leggen we uit de drie voordelen uit…
Bron: Pexels Meta rolt binnenkort Whatsapp Ads uit in WhatsApp haar tabblad “Updates”. Die advertenties worden aangepast op basis van factoren als land, taal, interactie met kanalen en — indien…