Vallen Google Shopping resultaten tegen en weet je niet waar het aan ligt?
Benieuwd of er nog meer uit Shopping te halen valt met het huidige productaanbod?
Heb je een idee maar wil je het gestaafd hebben met data?
Op basis van het precieze vraagstuk is, analyseren wij de resultaten en data om jou een antwoord te geven. Wij passen diverse analysetechnieken toe afhangende wat er onderzocht moet worden.
Door onze jarenlange ervaring met Google Shopping en e-commerce weten wij waar we moeten zoeken om een inzicht te verschaffen. Onze intake met jou verschaft ons de benodigde context om de data en resultaten in perspectief te stellen.
Het is belangrijk om te beseffen dat Shopping resultaten niet alleen afhankelijk zijn van de campagnes, maar ook van:
- Prijs
- Website
- Productaanbod
- Leveringsvoorwaarden
enz.
Indien nodig analyseren wij de resultaten niet in silo, maar binnen het grotere plaatje.
Wij helpen je daar eenmalig of periodiek (kwartaal of jaar analyses) zodat je betere beslissingen en acties kunt nemen op de campagnes.
Gaat het meer om inzicht te krijgen in resultaten, dan richten wij het dashboard in op basis van jouw vragen en behoeften zodat je doorgaans snel en makkelijk de vragen beantwoord krijgt. Snellere en effectievere besluitvorming en actie leiden tot wendbaar zakendoen.
Wat zou het voor jouw bedrijf betekenen als jij beter inzicht hebt in de Shopping resultaten?