3 Redenen Waarom Wij Dé Google Ads & Shopping Partner Zijn voor het MKB
Door de jaren heen hebben wij haarfijn kunnen leren wat MKB bedrijven belangrijk vinden, waar ze aan hechten en wat ze nodig hebben. Dit past perfect met onszelf en onze positionering en structuur van GoogleShoppingSpecialist, hoe wij erin staan, welke waarden we willen uitdragen enzovoorts.
In dit artikel lees je 3 redenen met vaak gemaakte observaties van nieuwe klanten, en wat klanten waarderen in onze samenwerking.
Geen nummer:
Wel een klant. Wij hebben vanaf het begin gekozen voor een kleine organisatie, wegens dit belangrijke aspect, het persoonlijke.
Groei hebben we wel degelijk, echter maken we die mogelijk door optimalisering van interne processen.
Plus onze 28 jaar ervaring in Google Ads, Bing Ads en online advertising en digitale marketing in het algemeen.
Je hebt als klant altijd direct contact met ons, geen accountmanagers, gewoon korte lijntjes en focus om samen-werking.
Geen eindeloos wachten:
Wij weten maar al te goed hoe het is om lang te moeten wachten, heel vervelend. Vooral omdat SEA advertising 24/7 is.
Geen tijd te verliezen als er dingen mis gaan, denk aan feeds die eruit liggen of ineens afgekeurd zijn door beleid, of een ‘onverklaarbare’ dip in resultaten.
Dan wil je geen dagen of soms zelf week/weken wachten.
Omdat wij korte lijntjes met klanten hebben, en omdat de meeste klanten Whatsapp groepen ideaal vinden om snel te schakelen, pakken wij issues en vragen zeer snel op.
Geen tickets inschieten, perse een email sturen of wat dan ook.
Bel je en nemen we niet op, binnen een paar uur, max de werkdag contacteren we je terug om te horen wat er is. Online adverteren gaat door, wij ook.
Af en toe een dringende vraag in het weekend of avond, geen enkel probleem.
Geen Google Ads & Shopping generalisten:
Wel echte specialisten. Het Google Ads/online adverteren vak is behoorlijk divers in competenties.
9 van de 10 keer hebben marketeers niet al de competenties in zich, wat ook haast niet kan.
Dit zou het mythische schaap met 5 poten zijn. Vanaf het begin dat we samenwerken was er een duidelijke scheiding in competenties die elkaar perfect aanvullen.
Mark is de techneut, houdt zich vooral bezig met datafeeds, Google Merchant Center, tracking, Google Tag Manager, en overige technische zaken.
Gianluigi houdt zich bezig met de campagnes, analyses, inzichten, Google Scripts en overige data/campagne zaken (zoals incrementaliteit en attributie).
Met onze grote diversiteit aan klanten, opdrachten, cases en bijna 3 decennia aan gezamenlijke ervaring heb je aan ons een senior specialist binnen deze belangrijke niche.
Zo belangrijk, dat voor het overgrote deel van onze klanten Google Shopping & Ads het overgrote deel van de afzet en omzet doet.
Onze drie USPs zijn dan ook:
*Snel
*Persoonlijk
*Specialistische senioriteit
Herkenbaar en wil je 2024 over een andere boeg gooien?

Gratis adviesgesprek
Gianluigi en Mark helpen meerdere ondernemers met hun online groei.
Gratis adviesgesprekGerelateerde blogs
Wat Zijn de Drie Voordelen van POAS voor Google Ads?
POAS is een interessante upgrade en verfijning binnen een SEA strategie. In eerdere blogs hebben we hier reeds over geschreven. In dit blog leggen we uit de drie voordelen uit…
Google Ads Voegt ‘Conv. value (incl. Predicted)’ Metric Toe Voor Toekomstgerichte Conversie Inzichten
Google heeft zonder veel rumoer een nieuwe metric toegevoegd: Conv. value (incl. predicted). Deze kolom combineert de huidige omzet van conversies met voorspellingen, waardoor je niet alleen ziet wat er…
Bron: Google Ads blog Het regent momenteel van de Google Ads updates. Afgelopen week een mega update omtrent Performance Max inzichten, deze week omtrent AI Max voor Search. Google heeft…