“Zelf Doen Bespaart Mij de Google Ads Beheerfee!” – “Oja, Weet Je Het Zeker?”
Ieder zijn ding, ieder zijn expertise, ieder zijn vakgebied. En zo zijn er nog wel een paar dingen die we kunnen verzinnen om het achterliggende idee duidelijk uit te leggen.
Namelijk het idee dat wanneer iedereen in zijn of haar kracht bijeenkomt, de meest optimale resultaten mogelijk zijn.
Zelf Google Ads en Google Shopping doen, is altijd een optie, maar is het de meest kosten-efficiënte en -effectieve manier van resultaten behalen en tijd indelen?
Wij denken dat bij specialismes de onderstaande manier van samenwerken het meest tijdsefficiënt is waarbij de kans op goede resultaten het grootst zijn.
Jij bent de expert en ervaringsdeskundige op het gebied van jouw business model, waarde propositie, producten (ook diensten) en diens prijsstrategie.
Wij excelleren daarentegen weer in de marketing P’s promotie en plaats (website & platforms).
Daarom is samenwerking zo van belang.
Zonder jouw/jullie expertise, kunnen wij de campagnes niet optimaal inrichten en optimaliseren.
Zonder jouw/jullie expertise kunnen we resultaten niet optimaal interpreteren.
Zonder jouw/jullie expertise kunnen we bepaalde producten en intenties niet optimaal interpreteren.
Zonder jouw/jullie ervaring kunnen we de leercurve niet verkorten door onnodig paden te belopen die minder interessant kunnen zijn.
Maar de andere kant geldt ook, onder andere:
Zonder onze expertise ben je eindeloos aan het zoeken wat de beste Google Shopping en Google Ads structuur is.
Zonder onze Merchant Center ervaring en expertise ligt jouw feed er onnodig lang uit.
Zonder onze expertise doe je er te lang over om zoektermen te optimaliseren en de intentie zuiver te houden.
Zonder onze ervaring kies je te snel voor de kortste en makkelijkste weg, namelijk alles in één campagne zetten.
Heb je de tijd?
Het kan natuurlijk wel, waarom ook niet. In principe kan alles.
Maar heb je er ook de tijd en headspace voor om je ook op dit specialisme volledig te richten?
Kun je andere belangrijke en overige zaken laten of afbouwen of minder tijd aan besteden om Google Ads correct op te pakken?
Ja, maar het bespaart me de Google Ads fee!
Weet je dat heel zeker? Ja je bespaart inderdaad minimaal een paar honderd euro op maandbasis. Maar hoe effectief zet je het advertentiebudget in?
Hoe weet je zeker dat je het budget zo effectief mogelijk hebt gespendeerd?
Hoogstwaarschijnlijk genereer je minder omzet (en winst) met hetzelfde bedrag.
Hierdoor betaald een samenwerking zich vaak dubbel en dwars uit.
Al helemaal naarmate het advertentiebudget stijgt.
Wij zijn een team van senior Google Ads-, -Shopping- & feed-specialisten die ecommerce partijen helpen om het maximale uit het kanaal te halen.

Gratis adviesgesprek
Gianluigi en Mark helpen meerdere ondernemers met hun online groei.
Gratis adviesgesprekGerelateerde blogs
Wat Zijn de Drie Voordelen van POAS voor Google Ads?
POAS is een interessante upgrade en verfijning binnen een SEA strategie. In eerdere blogs hebben we hier reeds over geschreven. In dit blog leggen we uit de drie voordelen uit…
Google Ads Voegt ‘Conv. value (incl. Predicted)’ Metric Toe Voor Toekomstgerichte Conversie Inzichten
Google heeft zonder veel rumoer een nieuwe metric toegevoegd: Conv. value (incl. predicted). Deze kolom combineert de huidige omzet van conversies met voorspellingen, waardoor je niet alleen ziet wat er…
Bron: Google Ads blog Het regent momenteel van de Google Ads updates. Afgelopen week een mega update omtrent Performance Max inzichten, deze week omtrent AI Max voor Search. Google heeft…