Google Shopping: Te Belangrijk om Ons Niet te Betrekken
Afgelopen jaar hebben we een bovengemiddelde golf aan nieuwe projecten mogen doen. Voor veel ecommerce bedrijven is Google Shopping een zeer belangrijk afzetkanaal. Veel doelgroepen kopen erg veel via dit transparante verkoopkanaal.
Daarom kloppen zij aan bij ons. Een specialist op dit kanaal. Door onze jarenlange ervaring weten we welke facetten van belang zijn, welke minder, en kunnen we de resultaten of toekomstige resultaten in context plaatsen. Omzet en winst zijn namelijk lang niet alleen afhankelijk van goede Shopping campagnes. Wij zorgen ervoor dat dit aspect top in ingesteld en nemen de klant bij de hand voor de overige factoren indien wij daar aanleiding voor zien.
Juist door de externe ontwikkelingen wilden ondernemers en marketingmanagers weten of ze het maximale uit hun Google Shopping campagnes haalden. Dit hebben wij gedaan middels het beheren van de Shopping campagnes, het geven van advies, Google Shopping trainingen, analyses en datafeed optimalisaties.
Wat we ook meer en meer uitrollen zijn Bing Shopping campagnes. Doordat voor veel doelgroepen Google Shopping een ‘go-to’ plek is om hun waar te kopen, is de concurrentie ook hevig wat druk legt op de winstgevendheid. Ondernemers en marketingmanagers vragen zelf naar deze diversificatie of bieden dit aan wanneer wij hier aanleiding voor zien.
Het spreiden van omzet en winst en ervoor zorgen dat afhankelijkheid niet te groot is van één kanaal, is wat ons betreft belangrijk.
Wij hebben zelf ook aan de kant van de ecommerce ondernemer gestaan en kunnen daarom ook vanuit dat perspectief meedenken en inleven waarom bepaalde gang van zaken plezierig en onplezierig zijn.
Daarom, GoogleShoppingSpecialist: Te belangrijk om ons niet te betrekken!
De feedback die wij krijgen is super positief, heb jij nu zoiets van “dat wil ook!”, stuur ons dan een bericht.

Gratis adviesgesprek
Gianluigi en Mark helpen meerdere ondernemers met hun online groei.
Gratis adviesgesprekGerelateerde blogs
Bron: Pexels Meta rolt binnenkort Whatsapp Ads uit in WhatsApp haar tabblad “Updates”. Die advertenties worden aangepast op basis van factoren als land, taal, interactie met kanalen en — indien…
Waarom wij voor onze klanten geen AI inzetten
AI & E-commerce, je wordt ermee doodgegooid tegenwoordig. Sommige van onze klanten vragen wat wij met AI doen, hoe we AI in gaan zetten, etc. Alles is tegenwoordig AI, zonder…
In dit artikel richten wij ons op de ecommerce branche. Omzet en uiteindelijk winst is het om te doen. Een bepaalde groei daarin gelinkt aan allerlei doelen en ambities is…